14 czerwca 2017 w Siedlcach w sali konferencyjnej Madar odbyło się szkolenie ” Zarządzanie klientami z elementami pricingu”. Szkolenie odbyło się dzięki inicjatywie Siedleckiego Towarzystwa Biznesowego oraz Wschodniej Izby Gospodarczej.
Szkolenie poprowadził Paweł Porębski praktyk biznesu z 16 letnim doświadczeniem. Zarządzał na poziomie executive zespołami i kluczowymi klientami w firmach FMCG, cosmetics i RETAIL DIY. Członek Towarzystwa Biznesowego, założyciel Value Point. Jak mówi: „Nasz unikalny zespół złożony z wieloletnich praktyków biznesu zajmuje się zwiększaniem wartości Twojej firmy i jej oferty. Nasza zasada jest prosta: Sprzedajemy obietnicę, ale rozliczamy się dopiero z jej rezultatów.”
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzieli się:
> Dlaczego klienci wybierają droższą, a obiektywnie gorszą ofertę?
> Dlaczego klienci decydują się na zakup u Ciebie z innego powodu niż ten, który Ty uważasz, że jest dla nich obiektywnie najbardziej korzystny?
> Dlaczego najtańsze produkty w dobrze zarządzanych sieciach i u usługodawców są tak dobrze eksponowane w materiałach reklamowych, a tak źle w samych sklepach i u usługodawców?
> Jak producentowi i detaliście udało się spowodować, że wybierasz ten, a nie inny proszek do prania, mimo, że najprawdopodobniej nie sprawdzałeś 90% reszty z nich?
Uczestnicy uzyskali pomoc między innymi w:
– wyznaczaniu cen nowych produktów,
– wsparcie w negocjacjach cenowych, szczególnie w części związanej z obronią wartością oferty,
Poniżej krótka fotorelacja ze szkolenia:
Paweł Porębski